Με την ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γεννήθηκε ένα ακόμα εργαλείο προώθησης το λεγόμενο social media marketing. Τα κυριότερα δίκτυα είναι το facebook, το twitter, το youtube, το linkedin και το pinterest. Το πλέον διαδεδομένο όμως είναι το facebook, στο οποίο έχουμε τη δυνατότητα όχι μόνο να το τρέξουμε αποτελεσματικά, αλλά και να δημιουργήσουμε διαγωνισμούς μέσα από αυτό. Το μέσο αυτό παρέχει και τη δυνατότητα να τρέξουμε διαφημιστικές καμπάνιες στις οποίες πληρώνουμε με βάση τα clicks(pay per click - ppc), βάζοντας ένα ημερήσιο όριο στο ποσό πληρωμής.
Γενικότερα το social media marketing είναι ένα από τα εργαλεία που βοηθούν στο κτίσιμο του brand loyalty (πίστη στη μάρκα), που είναι και το επιθυμητό αποτέλεσμα του συνδυασμού προβολής και προώθησης μιας εταιρίας, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.